czwartek, 2 maja 2013

MATURA TO BZDURA

           Ogólnie padam nie mając siły an nic innego oprócz spania, jedzenia, spania , wymycia się ,ale zmuszam się do nauki. Ogromnie się boje, nie czuję sie przygotowana , nie wiem jak to będzie :<

           Nie mam zamiaru tutaj gadac pół godziny o maturze. Każdy to przeżył lub zbliża się do tego ważnego dnia i zobaczy jak to jest.
 
          Dziś obiecane wcześniej zdjęcia ! Decydując się na małą odskocznię od wiecznej nauki całymi dniami spotkałam się parę dni temu z moimi najwspanialszymi dziewczynami ! ;* CO do spódnicy. Jest to spadek po mamusi :) Nie byłam przekonana do maksi i szczerze nadal nie jestem . Nie mam pojecia czemu i raczej się nie dowiem :P Ale muszę powiedzieć ,że czułam się dość dobrze w niej :) nie bałam się ,że jest za krótka, a może jednak za długa i mi haczy ...było w sam raz .... jednak jak wspomniałam wcześniej, pomimo ,iż  czułam się w niej komfortowo to nie przekonałam się  do tego typu spódnic ;)

     Cóż nie będę już się rozwodziła na temat jakieś tam spódnicy , po prostu dodaje zdjęcia. Mam nadzieję, że się spodobają :)








Buty wyglądają jakby były z trzy rozmiary za duże, jednak zapewniam, ze tak nie jest. Mam bardzo drobną stopę i niestety we wszystkich koturnach i obcasach tak wyglądam -.-


Bye ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz